הרב הראשי הגר"ד לאו: "רבני ודייני ישראל נמצאים בתקופה האחרונה במתקפה"

    דוד לזר No Comments on הרב הראשי הגר"ד לאו: "רבני ודייני ישראל נמצאים בתקופה האחרונה במתקפה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע מרהיב בהשתתפות הרבנים הראשים לישראל, הרב דוד לאו, הרב יצחק יוסף ומאות רבנים הנמנים על הציונות הדתית והמגזר החרדי, התקיים אמש (חמישי)

    אמש (חמישי) התקיים כנס היסוד של ארגון רבני 'בנועם' בהיכל שלמה בירושלים בהשתתפות הרבנים הראשים לישראל, הרב דוד לאו, הרב יצחק יוסף ומאות רבנים הנמנים על הציונות הדתית והמגזר החרדי.

    הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו התייחס בכינוס לממתקפה חסרת התקדים נגד הרבנות ואמר כי "הרבנות, הדיינות, רבני ודייני ישראל נמצאים בתקופה האחרונה במתקפה לא קלה, תקשורתית, ארגונית וציבורית".

    20150813235114

    "מאז מעמד הר סיני ניסו להיאבק בתורה ומייצגיה", אמר הרב הראשי, "מאז ומעולם עמדה ההנהגה הרבנית כנגד שינויים שעלולים לפגוע בתורה, בהלכה, בשלמות העם היהודי וגם אנו במשמרת שלנו נעשה כל שניתן כדי להאהיב שם שמים על הבריות מחד, לקדש שם שמים ברבים, להנגיש את היהדות לעם ישראל כולו, לבחון התנהלות ארגונית ולשפרה".

    "אך מאידך לא נוותר על תורת ישראל, על ההלכה המסורה לנו מדור דור. זאת התורה לא תהא מוחלפת ולא תהא תורה אחרת, ועל פיה ננהג בלב רגיש, באכפתיות ובאהבה כלפי כל ברואי עולם. אני תפילה שהמחלוקות יוותרו בבית המדרש באופן מכובד ולא באופן שהדברים מתנהלים כיום תוך שנאת חינם וחילול השם. נמשיך בעז"ה לפעול להרבצת תורה, להגברת רוח היהדות בארץ ישראל ולפעול לאהבת חינם, כי אחים אנחנו", אמר הרב הראשי רבי דוד לאו.



    0 תגובות